Fotó nyomtatás saját fotóból (álló formátum) Nyíregyházán vállalunk fotó nyomtatást a megrendelő igényeire szabva, melyet Magyarország teljes területéri tudunk szállítani.
Ára190 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Tábla készítés (saját grafikával) - álló formátum Nyíregyházán készítünk táblákat a megrendelő igényeire szabva, melyet Magyarország teljes területéri tudunk szállítani.
Ára3 950 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Fotó nyomtatás saját fotóból (fekvő formátum) Nyíregyházán vállalunk fotó nyomtatást a megrendelő igényeire szabva, melyet Magyarország teljes területéri tudunk szállítani.
Ára190 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Tábla készítés (saját grafikával) - négyzet formátum Nyíregyházán készítünk táblákat a megrendelő igényeire szabva, melyet Magyarország teljes területéri tudunk szállítani.
Ára3 950 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Tábla készítés (saját grafikával) - fekvő formátum Nyíregyházán készítünk táblákat a megrendelő igényeire szabva, melyet Magyarország teljes területéri tudunk szállítani.
Ára3 950 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Vászonkép saját fotóból (álló) vászonkép készítés
Ára12 000 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Vászonkép saját fotóból (fekvő) vászonkép készítés
Ára12 000 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Vászonkép saját fotóból (panoráma) vászonkép készítés
Ára15 000 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Vászonkép saját fotóból (négyzet) vászonkép készítés
Ára11 000 Ft -tól
BŐVEBBEN
Rendelésre
Nyírkarta Kft. Nyomtatás, dekoráció, vászonkép info@kartadekor.hu +36 30 366 64 39 +36 42 404 896

Szerződési és szállítási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a https://www.kartadekor.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai

Név: Nyírkarta Kft.

Székhely és levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.

Üzlet, átvételi pont címe: 4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 15-09-084639
Adószám: 26129114-2-15
Képviselő: Vajda Béla
Tel.: 42/404-896
E-mail: info@kartadekor.hu
Honlap: https://www.kartadekor.hu

Bankszámlaszám: 12042809-00128549-00100004

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Jerikó Blue Kft.

Székhely: 1095 Budapest, Mester u. 85/A. 3. em 308.

Adószám: 12481187-2-43

 

Fogalmak

Felek: Eladó/Szolgáltató és Vevő/Megrendelő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Digitális tartalom: digitális formában előállított vagy szolgáltatott adat

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál

Szerződés: Eladó/Szolgáltató és Vevő/Megrendelő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

 

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

 

Vevő/Megrendelő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

 

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

 

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jogszabályok az irányadóak, különösen az alábbiak:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 10/2024. (VI.28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

 

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni és elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

 

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online rendelhetők meg, vagy üzletünkben (4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.) vásárolhatók meg.

A webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Kiskereskedelmi üzletünk általában külön árakkal és akciókkal dolgozik. Ha a webáruházat csak tájékozódásra használja, az üzletben való vásárlás vagy rendelés előtt mindenképp győződjön meg a pontos árról.

 

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek!

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a Vevő által használt megjelenítő színprofilja eltérhet a nyomtatott kép színeitől. Az ezzel kapcsolatos eltérések nem hibás teljesítésből fakadnak, így nem tudunk felelősséget vállalni.

 

A Vevő a saját maga által feltöltött, vagy a weboldalról kiválasztott képekből különféle nyomtatási szolgáltatást tud megrendelni a Szolgáltatótól.

 

A Vevő kizárólagos felelőssége, hogy az általa feltöltött képekre vonatkozóan felhasználási joggal/ tulajdonjoggal rendelkezik, annak weboldalunkra történő feltöltése, felhasználása harmadik személy jogát így különösen tulajdonjogát, személyes adatok védelméhez fűződő vagy személyiségi jogát nem érinti, nem sérti.

 

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy a vászonképek és egyéb egyedi nyomatok esetében Ön nem gyakorolhatja a 14 napon belüli indoklás nélküli elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően:

  1. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

 

Amennyiben az Eladó hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

 

Egyes termékeink a fentiektől eltérően 5%-os áfát tartalmaznak.

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak az ÁFA-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

 

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás és egyéb szállítási feltételek a jelen szerződési feltételek része, mely jelen dokumentumban később részletezésre kerül.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Írásban, e-mail címünkre: info@kartadekor.hu

Írásban, postai úton: Nyírkarta Kft, 4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.

Szóban, telefonon keresztül: 42/404-896

Szóban, személyesen üzletünkben: 4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.

 

Nyitvatartás:
Nyitvatartási idő: H-P: 8:00-16:00,   SZ, V: ZÁRVA.

 

Fizetési lehetőségek: készpénz, bankkártya (személyes átvétel esetén, egyes esetben a futárszolgálatnál), előre utalás

Üzlet elérhetősége: 4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.
Tel.: 42/404-896
E-mail: info@kartadekor.hu

Internet cím: https://www.kartadekor.hu/

 

Bejegyzés a vásárlók könyvébe.

A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon

belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
    2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
    3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
    4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  2. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  3. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  4. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

 

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    b.a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
    c. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  2. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,

  1. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását

nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

  1. a testület döntésére irányuló indítványt,
  2. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

  1. január 1-jétől országosan 8 regionális békéltető testület nyújt segítséget a fogyasztók és a vállalkozások közötti fogyasztói jogviták megoldásában.

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

 

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Szerzői jogok, adatvédelem

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

 

A Szolgáltató kizárólag a weboldalon saját maga által elhelyezett tartalmakért vállal felelősséget, a Megrendelő által feltöltött képekkel kapcsolatosan keletkező jogvitákban, minden felelősség a Megrendelőt terheli.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A honlap használata, a vásárlás folyamata

Az oldalon regisztrációval, ill. regisztráció nélkül is lehet termékeket rendelni.

Termék rendelési egysége: db

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

 

Amennyiben a termékekkel kapcsolatosan részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a 42/404-896 telefonszámon, vagy e-mailben: info@kartadekor.hu szíveskedjen cégünkkel felvenni a kapcsolatot.

 

Rendelés menete:

Ahhoz, hogy rendelését leadja, nem kell mást tennie, mint megkeresi a rendelni kívánt terméket a Webáruházunkban, majd ott megadja a rendelni kívánt mennyiséget és a „Kosárba” gombra kattintva a termék bekerül a rendelései közé. Amennyiben olyan terméket rak a kosárba, melynek az elérhetőségi állapota "Rendelésre", vagy „Elkészítés 1-3 nap” abban az esetben a teljes rendelés csak a termék beérkezésekor vagy elkészültekor kerül postázásra. Ilyen rendelés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a várható szállítással kapcsolatban. Amennyiben több terméket szeretne még a kosárba helyezni, akkor a „Nézelődök tovább” gombra kattintva nyugodtan folytassa tovább a böngészést és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheti a kosárba.

 

Amikor végzett a megrendelni kívánt termékek kiválasztásával a jobb felső sarokban piros pont jelzi, hogy mennyi termék található a kosárban. Kattintson az itt található kosár ikonra vagy "A kosár tartalma:..." feliratra és megjelenik a kosarában található termékek listája. Itt még lehet változtatni a megrendelni kívánt termékeken, törölhet, illetve a darabszámon is változtathat.

- Amennyiben a darabszámon változtat, abban az esetben a "Módosít" gombra kell kattintani a   változtatás véglegesítéséhez.

- A "Kivesz" gombra kattintva eltűnik a termék a kosárból.

 

A vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, cég esetén cégadatok: cég vagy vállalkozó neve, adószám, valamint regisztráció esetén a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az adatkezelő felelősséget nem vállal.

Regisztráció esetén az oldal az adatait elmenti. A regisztrált adatokat az eladó kérelemre törli a rendszerből.

Szabadon szövegezett Megjegyzést is küldhet nekünk, melynek kitöltése opcionális.

 

Amennyiben regisztrálni szeretne kattintson a felső sorban található "Regisztráció" feliratra. A későbbiekben a megadott e-mail címmel és jelszóval lehet bejelentkezni a vásárláshoz a "Bejelentkezés" gomb segítségével.

 

A rendelés feladásához a Kosár oldalon válassza ki a kívánt szállítási/átvételi és fizetési módot.

Ezután kattintson a „Tovább” gombra. Kérjük a megrendelés véglegesítése előtt még egyszer ellenőrizze át a kosár tartalmának és a rendelési adatok (számlázás, szállítás, stb.) helyességét, és amennyiben mindent rendben talált, abban az esetben a lap alján található két jelölőnégyzetbe kattintással a Vevő igazolja az ÁSZF és az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elolvasását, megértését és elfogadását. A rendelés véglegesítéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra, ami fizetési kötelezettséggel jár.

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak.

Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A rendelést követően kap egy visszaigazoló e-mailt, hogy a rendelést befogadtuk. Ez a levél csupán a rendelés beérkezésének tényét igazolja vissza, a rendelés szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Tényleges szerződés csak az áru kiszállíthatóságának visszaigazolása során jön létre. Minden esetben várja meg kollégáink részéről a visszaigazoló e-mailt. A szerződés akkor jön létre, amikor az általunk küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).

 

FIGYELEM! Néhány levelezőprogram SPAM-ként ismeri fel az automatikus levelünket, ezért kérjük ellenőrizze a spam mappát is levelezőprogramjában! Ha fél órán belül nem érkezik visszaigazolás a rendelés beérkezéséről, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés állapotát illetően!

Amennyiben a megrendelt termék nem elérhető készletről, vagy a megadott határidőn belül nem szállítható, abban az esetben munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken további egyeztetés céljából.

 

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

Bármilyen módosítás, személyes kérés esetén e-mailben: info@kartadekor.hu vagy telefonon 42/404-896 keressen meg bennünket.

Megrendelését ezeken az elérhetőségeinken is leadhatja.

 

Vászonkép, fénykép, poszter, matrica stb. nyomtatása és tábla készítése a Vevő által a weboldalra feltöltött kép vagy a weboldalon a Termékeink menüpont alatt megtalálható képek alapján rendelhető meg.

 

A Szolgáltató a küldött digitális fénykép minőségét egyedileg, manuálisan ellenőrzi.

Amennyiben a feltöltött kép nem pontosan méretezett, előnézeti képet küld a látható felületről és csak a Vevő jóváhagyása után kezdi meg a gyártást.

Felhívjuk a Vevő figyelmét, hogy a digitális adatok, fényképek különböző színprofillal készülhetnek, melyek nem feltétlenül egyezhetnek a nyomtató színbeállításaival, valamint a különféle alapanyagokra történő nyomtatás különféle színbeállításainak köszönhetőn és a számítógépes monitor vagy egyéb digitális megjelenítő eszköz (telefon, tablet stb.) képernyőjén megjelenő kép a nyomtatáskor máshogy jelenhet meg! Az ebből fakadó hibákért felelősséget vállalni nem tudunk!

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy nem megfelelő minőségű, vagy a nyomtatáshoz egyéb okból nem megfelelő kép esetén visszautasítsa a Vevő megrendelését és megtagadja a teljesítést.

Ilyen esetekben munkatársunk felveszi a kapcsolatot Önnel egyeztetés céljából.

 

Az egyedi igényekre egyedi árajánlatot adunk.

 

Amennyiben a Vevő egyedi megrendelésének értéke eléri, vagy meghaladja az 50.000 Ft összeget, köteles a vételár 20 %-ának megfelelő előleget, a megrendeléssel egyidejűleg megfizetni Eladó részére, az általa elektronikus levélben küldött díjbekérő alapján. A megrendelés kizárólag az előleg megfizetését követően tekinthető érvényesnek és a teljesítési idő is ettől az időponttól kerül számításra.

 

 

Vevő kizárólagos felelősséget vállal a feltöltött kép jogtisztaságával és azzal kapcsolatban, hogy jogosult a kép felhasználására, annak használata nem sérti harmadik személyek személyiségi jogait.

 

Szerződéskötés:

A Megrendelés elküldésével és annak a cégünk által történő visszaigazolásával (a rendeléskor kapott azonnali automatikus válaszlevél nem számít annak) a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Nyírkarta Kft. mint Szállító, valamint a Megrendelő, mint Vevő között a fentebb és továbbiakban említett feltételekkel.

A megrendelés írásbeli szerződésnek minősül, melyet a Nyírkarta Kft. minimum a szállítás megtörténtéig, illetve az utánvét összegének a bankszámlára történő megérkezéséig+14 napig (elállás jogának bejelentési ideje) köteles megőrizni. A szerződéskötés nyelve a magyar. A Szállító köteles utánvéttel (vagy előre utalás esetén anélkül) a futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelése alapján kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelésen megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszajelzésen feltüntetett vételárat - mely a termékek szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő szállító cég munkatársa részére kifizetni utánvétes rendelés esetén.


Az itt nem szabályozott kérdésekre a PTK, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

 

Amennyiben a megrendelt termék nincs a kért mennyiségben készleten vagy hosszabb szállítási határidővel tudjuk kiszállíttatni, abben az esetben kérjük 1 munkanapon belül igazolja vissza rendelési szándékát. Sajnos amennyiben nem kapunk választ email-ben: info@kartadekor.hu vagy telefonon: 42/404-896 a megadott határidőn belül, a rendelést nem áll módunkban teljesíteni.

Néhány esetben előfordulhat, hogy a megrendelés feladásának időpontjában az adott termék elérhetőként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott. Ezeknek a termékeknek a szállítása késéssel teljesíthető, vagy már nem lehetséges. Az ebből eredő károk és meghiúsult szállításokból eredő kellemetlenségért elnézést kérünk, és a felmerülő károkért felelősséget nem vállalunk. Ebben az esetben mihamarabb értesítjük Önt.

A vásárlása után járó számlát e-mailben, vagy a csomagban küldjük.

A rendeléseket munkanapokon nyitvatartási időben dolgozzuk fel. Alkalmi eltérés esetén tájékoztatjuk vásárlóinkat a weboldalon. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől vagy az elkészítési időtől függően 1-2 hét.

 

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés telefonon vagy e-mailben történik. Amennyiben a Vevő mégsem kéri a megrendelést, akkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

Ebben az esetben keressen bennünket telefonon: 42/404-896, vagy e-mailben: info@kartadekor.hu.

 

A csomagot a kézbesítéskor érdemes megvizsgálni és az esetleges észlelt sérülés esetén kérni a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni a futár részére. A csomag újra küldését kizárólag a megrendelés ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elküldeni.

 

Akció, leárazás, kiárusítás:

Az akció, leárazás, kiárusítás, árkedvezmény stb. kizárólag megjelölt termékekre vonatkozik, az eredeti árból értendő és egyéb kedvezménnyel nem vonható össze. A megadott időtartamig, a megjelölt termék készletének erejéig vagy visszavonásig tart.

 

A webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek.

Kiskereskedelmi üzleteink általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak. Ha a webáruházat csak tájékozódásra használja az üzletben való vásárlás vagy rendelés előtt mindenképpen győződjön meg a pontos árról.

 

Átvételi módok, átvételi díjak

 

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben küldünk egy díjbekérőt, melyen megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkoznia kell az átutalás közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön üzletünkben (4400 Nyíregyháza, Selyem utca 20.) forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket a SAMEDAY vagy az MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Házhoz szállítás díjszabása Magyarországra történő kiszállítás esetén:

  • a házhoz szállítás díja SAMEDAY futárszolgálat esetén: 2490 Ft
  • a házhoz szállítás díja MPL futárszolgálat esetén: 1990 Ft
  • Kivételt képez néhány nagyméretű termékünk, melyeknél a "Túlméretes csomag" jelölés szerepel. Az ilyen termékek esetében a szállítási költségre + 2000 Ft rakódik. 

 

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez hozzáadódik + 600 Ft utánvételi díj, vagy a megrendelt terméket/termékeket kifizetheti előre utalással is, ebben az esetben nincs egyéb költség.

 

Csomagautomaták: 

  • Easybox csomagautomata esetén, előre utalással fizetve a szállítási költség 1690 Ft,
  • MPL csomagautomatánál illetve "postán maradó" csomag esetén, előre utalással fizetve a szállítási költség 990 Ft.

 

Utánvétes fizetés esetén minden esetben + 600 Ft utánvét díj rakódik a szállítási költségre.

Amennyiben nem Magyarországra történő kiszállítást kér a megrendelő, úgy a szállítási költség egyedi kiszámítást igényel.

 

Minden megrendelésnél lehetősége van személyes átvételre.

Üzletünk: Térképbolt, 4400 Nyíregyháza, Selyem u. 20.  
Nyitvatartási idő: H-P: 8:00-16:00,   SZ, V: ZÁRVA.

 

Szállítási határidő

Készleten lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 - 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-2 hét.

 

Néhány esetben előfordulhat, hogy a megrendelés feladásának időpontjában az adott termék elérhetőként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott. Ezeknek a termékeknek a szállítása késéssel teljesíthető, vagy már nem lehetséges. Az ebből eredő károk és meghiúsult szállításokból eredő kellemetlenségért elnézést kérünk, és a felmerülő károkért felelősséget nem vállalunk. Ebben az esetben mihamarabb értesítjük Önt.

 

Ha bármilyen kérdése merül fel, keressen minket telefonon a +36 (42) 404 896 telefonszámon, e-mailben az info@kartadekor.hu -n vagy üzletünkben személyesen. Megrendelését ezeken az elérhetőségeinken is leadhatja.

 

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a SAMEDAY és az MPL futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvétes formában, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

 

A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a futár egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

 

Csomagautoma

A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors - a kapott kód és telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezen kívül napi 24 órában állnak a rendelkezésünkre.

Automatára címzett küldemény esetén a Futárszolgálat a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

 

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap.

 

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti az újbóli rendelés során.

Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

 

Külföldre történő értékesítés

Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

 

Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára. Felhívjuk figyelmét, hogy a jelen dokumentumban és a weboldalon feltüntetett szállítási költségek csak és kizárólag Magyarországon érvényesek, külföldi rendelések esetén egyedi szállítási költséget számolunk ki, mely összegről a vásárlót értesítjük és amennyiben elfogadja, abban az esetben érvényes a szerződés.

 

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

 

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén aa) a terméknek,
  2. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

 

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozata útján gyakorolhatja (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).

 

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni.

 

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

 

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

 

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.

 

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

 

Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

 

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

 

A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

A csomag Nyírkarta Kft-hez történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt).

 

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött - szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

 

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

 

Amennyiben a vonatkozó jogszabályok szerint az elállási jog nem gyakorolható, vagy csak feltételekkel gyakorolható, a Vásárlót nem illeti meg a kipróbálási célú használat sem.

 

Az elállási jog az alábbi esetekben NEM gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  5. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  6. g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  7. h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  8. i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  9. j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  10. k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  11. l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  12. m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.


Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak (pl.: fényképpel tudja bizonyítani a vásárló). Azokat a termékeket, amelyek kopottak, szakadtak, régiek és ezek fel voltak tüntetve a leírásban, a Nyírkarta Kft. nem köteles kicserélni.

A képernyőn megjelenő színek ill. árnyalatok a készüléke kijelzőjének beállításától függően a valóságtól eltérhetnek, vagy a termék digitalizálása folyamán a termék külső megjelenése eltérhet a valóságtól, csupán tájékoztató jellegűek! Az itt közzétett színek, árnyalatok csak a hozzávetőleges tájékoztatást szolgálják.

 

Hibás teljesítés:

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a

szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít

hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

 

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

 

Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul bejelenteni, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

 

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei eladása esetén.

 

Eladó nem forgalmaz jótállás köteles terméket, az általa forgalmazott termékekre nem terjed ki az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya.

 

Adatkezelés

 

Megrendelésekor kizárólag azon információk kerülnek rögzítésre, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adja ki a webáruház tulajdonosa. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek (pl.: futárszolgálat).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Az Önnel való kapcsolatunk során keletkező vásárlási és számlaadatokat a számviteli jogszabályokban meghatározott ideig kötelesek vagyunk megőrizni, ezért azokat az ön kifejezett kérése esetén sem távolíthatjuk el. A webáruház böngészése, illetve a regisztráció során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A vászonképek, nyomatok postázását követően a feltöltött képeket töröljük adatbázisunkból.

 

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA

(Szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

Nyírkarta Kft.

4400 Nyíregyháza, Selyem u. 20.

info@nyirkarta.hu

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

 

Megrendelés időpontja:

Megrendelésszám:

Átvétel időpontja:

Fogyasztó neve:

Fogyasztó címe:

Fogyasztó e-mail címe:

Fogyasztó telefonszáma:

Bankszámlaszám (amelyre a vételár visszatérítését kéri):

 

Kelt:

 

                                                                                                 A fogyasztó aláírása

                                                                                     (papír alapon tett nyilatkozat esetén)

 

 

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk